viernes, 29 de abril de 2016

EEAA


AUSTRALIA



  

1) INFORMACION RELEVANTE:
Nombre oficial: Commonwealth of Australia
Población:23.319.400 habitantes de los cuales 92% son europeos ,6% asiáticos, 2,4% aborígenes
Capital: Canberra (384.1 mil habitantes)
Ciudades importantes: Sídney, Melbourne, Brisbane, Perth, Adelaida
Moneda: dólar australiano
Idioma: Ingles
Religión: Católicos (25,3%), otros cristianos (18.8%), anglicanos(17.1%)






2) FERIA:

                        " Exhibition and Event Association of Australasia (EEAA)"

Es la asociación de pico para la industria de exposiciones y eventos en Australia y Nueva Zelanda, que representa todos los aspectos de la industria de exposiciones y eventos.
La membresía de EEAA se compone de espacios para eventos, organizadores de exposiciones y eventos, y proveedores de productos y servicios a la industria de exposiciones y eventos ademas de proporcionar productos y servicios a los expositores del evento.

EEAA es una organización sin fines de lucro. Su objetivo principal es lograr un crecimiento de la industria de exposiciones y eventos mediante la promoción de las ventajas únicas que ofrece exposiciones y el profesionalismo de los miembros EEAA. 
EEAA se ha comprometido a establecer y mantener altos estándares de la industria.

El uso del logotipo de EEAA está destinado a representar un nivel superior de rendimiento y profesionalismo tanto para expositores y visitantes. 
EEAA tiene una serie de comisiones de trabajo que se concentran en áreas de especial interés para los miembros. Cada comité está presidido por un miembro del Comité Ejecutivo y se compone de miembros de la asociación.

Beneficios de la afiliación


  • Reconocimiento Profesional:
    medida que el cuerpo reconocido de la industria, miembros de la EEAA proporciona credibilidad y mejora la imagen de su empresa.
  • Logotipo de identificación:
    se anima a los miembros para que aparezca el logotipo de EEAA - el símbolo reconocido de la industria y una potente herramienta de marketing - en toda publicidad o promoción de la empresa
  • Investigación:
    comisiones EEAA estudios regulares de investigación cada año para ayudar a establecer el estado actual de la industria, medir las tendencias, y calcular la contribución de la industria a la economía australiana. Este tipo de investigación también proporciona la base para el cabildeo y presentar argumentos convincentes para el comercio y el gobierno sobre la viabilidad y crecimiento de las exposiciones.


  
3) ESTILO DE VIDA DEL CONSUMIDOR:

Artículo:

Consumer Lifestyles in Australia: Australian Diners Buck Worldwide Trends and Stick with Fast Food

By:Jennifer Elster
                                 Consumer Lifestyles' Manager

A recent report from the BBC first highlighted one of the well-accepted stereotypes of Australia—“a sporty, outdoorsy place full of fit people and open spaces”—before revealing the truth: Australians are amongst the fattest people in the world. Indeed, just more than 30% of Australian adults (those aged 15 years-old and older) were classified as obese in 2015 while a further 36% were classified as overweight.

Wendy, a teacher and mother of three children, said “My children and other children know the symbols for things like McDonald’s and Coca Cola and Cadburys before they are two years old…The truth is junk food is cheap and easy. With fast-food restaurants you don't even have to get out of the car, let alone buy food and cook it. It has just become such a part of our culture".

Many believe Wendy is right to point to consumers’ food choices and the culture of fast food as the primary reasons behind Australians’ expanding waistlines. An article in the Sydney Morning Herald describing the results of a recent survey by CSIRO and quoted Manny Noakes, CSIRO research director for nutrition and health, who said Australians were having “larger portions of junk food, more often…This type of food is no longer just an indulgence, it's become mainstream and Australians are eating it each and every day".

Even as the international trend has seen consumers in most developed countries looking for healthier dining options, in Australia healthy fast food has yet to catch on in a big way. Indeed, in our most recent Out and About Survey - Meals Outside the Home (Evening Meal) conducted in 2012, it was found that 34% of the population eat out at least once a week with 21.7% eating out 2-3 times per week. Perhaps not surprisingly, according to the survey, it is younger consumers aged 15 to 29 years-old that are driving the continued strong demand, with 38.8% dining out 2-3 times per week.

That old fast food stand-by McDonald’s remains the most popular brand amongst consumers. Next in line in terms of popularity are other established fast food brands, none particularly renowned for the health benefits of their fare: KFC, Subway, Hungry Jack’s and Domino’s Pizza.

Although Australian consumers will no doubt enjoy a wider range of healthier dining out options in coming years—their appetite for sushi is keen—the love affair with traditional fast food is not expected to wane significantly in coming years despite public health concerns about obesity and its related issues. In fact, Australian consumers’ penchant for fast food is considered so entrenched that major fast food brands use the country and its diners to try out newly developed menus and food concepts that they hope will find success worldwide. Whether consumers will lean towards more healthy options in the future remains to be seen.


Estadística de compra de un producto:
  Rank category:









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión importa !!!!!!!!!
Saludos crema

Follow Us @soratemplates